måndag 14 mars 2011

In i böckernas värld...

Något jag underskattat i många år är böcker. Jag har kunnat läsa en bok, streckläst den och sen kan det går flera månader innan jag ens tittar åt en ny bok. Men nu. Jag läser som aldrig förr. Mest kriminalare, vilket jag föredrar framför det mesta om det inte är verklighetsskildringar vilket också ligger högt upp på listan. Jag längtar att få lägga mig på kvällen för att komma in i bokens värld. Så fort den ena är utläst ligger det en ny och väntar. Underbart! Frågan är bara vad jag ska göra av alla böcker som jag läst. Oftast blir de bara liggande och dammar. Kanske ska ge bort dem?

Men först nu ska jag gråta en skvätt till en unge i minuten. Finns det nå underbarare än när den lilla bebisen kommer upp på bröstet! Jag har till och med fått upplevt det två gånger! Älskade pyren!

1 kommentar:

  1. Ge dem till mig :) jag vill ha ngt bra att läsa när jag ammar sen :) puss :*

    SvaraRadera