torsdag 10 mars 2011

Komp, ett minne blott

Planen var att i dag skulle jag ta ut lite komp, sluta tidigare och hämta mina knattar. Jag kunde gå en kvart tidigare, inte direkt det jag planerade:) Dessutom har jag sagt ja till ett extrapass i morgon så nu blir det jobb fram till onsdag. Därav att jag ville gå hem en timme tidigare i dag. Men det är nog bara att inse att jag har valt en branch där övertid är vanligare än att kunna gå hem några minuter tidigare:) Bara att gilla läget. Men jag trivs så otroligt bra så det gör inte så mycket!

Nu har jag snart gått två veckor själv på golvet och det går över förväntan! Det är roligt och jag får mycket beröm vilket är om än trevligare!

Barnen har precis åkt med J till farmor för att äta pannkaka, själv tänkte jag ta mig en liten städrunda.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar