tisdag 1 mars 2011

Det gick!

Sitter och inväntar mitt andra pass som självgående sjuksköterska:) Det känns bra, riktigt bra. Gårdagen flöt på och jag gjorde allt som jag skulle. I och för sig drömde jag i natt hur jag kommer till jobbet i dag och får en stor utskällning för allt jag glömde göra i går. Hoppas det inte var en sanndröm:)


Jag trivs verkligen på avdelningen. Hjärtsjukvården är spännande och patienterna ger en så mycket tillbaka. Det är något jag uppskattar otroligt mycket!
Däremot lär jag jobba lite på mitt kontrollbehov, jag vill kunna och veta allt, gärna på en gång också. Jag är imponerad utav mina kolleger som är så otroligt kompetenta. En dag ska jag också vara det:)


Nej om man skulle klä på sina juveler som just nu leker krig så hela övervåningen håller på att rasa samman. Dagis/fritids väntar för dem. Jobbet för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar