tisdag 15 mars 2011

Synd att kasta bort dyrbar tid....

Utbildningsdag för hela slanten i dag. Hade hellre jobbat, utbildningen var i sämsta laget. Sitta på en och samma stol i ett för trångt rum med för många människor, det betyder syrebrist, det betyder att kroppen slappnar av och går in i en dimma. Nej jag blir nästan förbannad när det är så dålig kvalite på utbildningar som man tvingas gå på.

Jag och Ida har setat och ritat/ messat och till och med spelat luffarschack under tiden. Synd för människorna som tar sig tid att komma dit och föreläsa för oss när ingen verkade tycka att det gav något. För det gjorde verkligen inte det!

Nåväl då var iaf den dagen över jag jag kan helt och fullt njuta av två dagars ledighet! Som jag längtat! Det går inte att beskriva hur skönt det känns att inte behöva gå upp i morgon bitti.

Sen kör vi till helgen igen. Fredag kväll, lördag dag, söndag kväll och måndag dag. Hoppas på en givande helg med lite aktion, jag börjar bli redo nu! :)

Nej nu bolibompa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar