måndag 7 mars 2011

15cm!

Har haft en super bra dag. Började dagen i Avesta hos bästa Malin. Hade lite ågren innan hur jag skulle göra, mörkbrunt eller slinga det ljusare? Jag körde på mörkbrunt och jag är tok nöjd! Dessutom klippte jag av mig ca 15! cm hår så nu är det kort! Ja kort för att vara mig alltså:)

Efter det tog vi en välbehövlig lunch och en massa skit snack, underbart att umgås med denna människa! Det får mig raskt att tänka på hur tacksam jag är över att jag har så många fina vänner som jag har! Vi gick en sväng på stan och kikade lite, man är bra sugen på att handla nu när det börjar komma in lite vårfina kläder i butikerna, men jag har ju planerat att droppa lite i vikt inom den närmsta framtiden vilket gör att det känns väldigt onödigt att handla något nu. Ett par snygga byxor till Kevin blev det iaf.

I morgon blir det jobb för min del, ett kvällspass följt av en dagtur. Hoppas det blir en bra kväll:)

Nu ska jag se lite på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar