torsdag 17 mars 2011

Börjar jag bli gammal?

Det är så härligt väder ute, även om det är lite kallt så lyser ändå solen och snön är på väg bort. Samma känsla varje år. Vårkänslor. Tänk vad våren får en att må bra, man ser ljuset i tunneln:) Inte en dag för tidigt!

Har vart ner på stan med Jenny och käkat lunch, efter det tog vi en sväng in på Lindex och sen åkte jag och Jack och hämtade storebror vid skolan. En i dag väldigt retsam storebror. Tänk om de kunde förstå det jag förstår i dag, det är bara drygt att reta andra.  Men vem kan begära att han ska förstå det jag inte förstod då?

Var även ner på apoteket och inhandlade mitt val kvinna, vitaminer. Det börjar dra i hop sig nu och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning:) Men det är i dag 13 dagar kvar, så nedräkningen har börjat.

För att även packa på er lite mer ointressant information så kan jag förmedla att jag börjat virka. Virka är ju tydligen mordernt nu för tiden och Malin önskade sig ett överkast, så...ja det kanske blir en grytlapp iaf:) Men det är en riktig tidsdödare och man kan samtidigt sitta och låta tankarna flöda fritt under tiden...Det är något som är bra för mig. Sen om min sambo börjar höja på ögonbrynen åt min nya hobby betyder väl inte att det är en konstig hobby? Eller? haha..

Nu lek med killarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar