måndag 7 mars 2011

Dalahästar

Äntligen dags att åka ner till Avesta för att klippa håret. Det var länge sedan nu så det är verkligen på tiden. Nu är det så där otroligt slitet i topparna att man knappt får ut det när man ska borsta det och är blöt i håret. Men det ska det bli ändring på i dag!

Fick ett mess om jag kunde jobba i kväll, men jag tackade nej, brukar inte säga nej många gånger inte, men i dag har jag som sagt planer.

Var hemma hos mamma i går som sagt och hon hade ett par jätte söta vita små dalahästar hemma på byrån, de var köpta på Franzens i Avesta och sånna skulle jag också vilja ha. Men som mamma sa, det som kommer in dit tar ofta slut på en gång, så risken är väl att de redan är slut. Men jag tänkte iaf åka förbi och kolla i dag när jag ändå ska ner!

Kanske uppdaterar en snabbis i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar