torsdag 24 mars 2011

Jobb jobb och åter jobb

Hej!

Torsdag och ledig dag! Har jobbat häcken av mig rent utsagt. så en ledig dag sitter inte fel. Skulle vara ledig i morgon egentligen men blev utringd. Får iaf en kval tur och det betyder mer pengar! Sen jobbar jag lördag och söndag och sen mina vänner blir jag ledig i över två veckor. Det ska bli skönt. Även om jag gör mitt livs största förändring under dessa två veckor så ska det ändå bli skönt att vara ledig!

Jobbet går bra och jag trivs med mina uppgifter och mina underbara kolleger. Dessutom vankas det vår i luften även om det i dag blåser storm ute. Denna vår är mer än efterlängtad. Ska bli så härligt när det börjar bli lite varmare och grönare ute. Det gillas! 

Annars har jag väl inte så mycket mer att tillägga. Jag är numer en arbetande kvinna så tiden till sånt här finns inte riktigt till emellanåt. Glad att jag har en så förstående familj....

HA en bra dag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar