söndag 20 mars 2011

Söndag

Har haft en sån dröm i natt, jag vet inte om jag kan säga att den varken var bra eller dålig, den gav mig bara en funderare så här när jag vaknade. Jag älskar att drömma, helst när jag kommer i håg dem och de känns relevanta. När man på något sätt kan vrida och vända på dem så man ser en liten mening i dem. Jag vill iaf tro att jag ser det:)

I kväll kör jag ett kvällspass igen, så förmiddagen går åt till förberedelser inför det. Ska duscha, äta frukost med Jacken, hänga tvätt, diska mm...Har jag sagt att vi köpt en ny diskmaskin?? Äntligen, nu står jag och diskat för hand. Det är nog bland det tråkigaste jag vet! Den nya kommer i veckan troligtvis, eftersom vi har beställt tjänsten att de kör hit, monterar in och kör bort den gamla. Längtar.

Nej nu ska jag göra någon nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar