fredag 11 mars 2011

Lyckligt lottad

I ungefär en och en halv vecka har jag haft ont vid skulderbladet i ryggen, bara en punkt. Men råkar man vrida huvudet en aning åt fel håll så stramar hela nacken ner till skulderbladet. Behov av massage kanske? Jag har faktiskt fått ett presentkort av Martin och Marit när jag tog min examen så jag ska nog ta och nyttja det på en massage.

Jag och Jack har gjort oss i ordning och ska snart åka till Ica och hämta ut två paket! Det ena är från Modifast, min frukost/lunch/middag och mellanmål ett par veckor framöver. Det andra är mina snygga skor som har kommit! Jag vill använda dem nu! Men vädret tillåter nog inte det eftersom det är ganska slaskigt och risken finns att de blir förstörda...Ge mig vår nu tack!

Min karl har även beställt hem två One pice overaller till sig själv, och han beställde även en rosa till mig:) De är grymt fula, men säkerligen grymt sköna. Tänk att få strosa runt i en sån här hemma. Mys...På min står det dessutom "mamma"...cute..

Helgen bjuder på jobb. Hjärtat väntar. Jag trivs verkligen med mitt jobb, även om det ofta är stressigt och man har en hel del press och ansvar så ångrar jag inte en sekund att jag valde att utbilda mig till sköterska. När jag tänker efter så är jag stolt över mig själv. Jag valde att börja plugga, kom in på första försöket. HAr klarat utbildningen utan större problem. På min praktik i termin 4 bestämde jag mig för att det var hjärtavdelningen jag ville arbeta på... Och där fick jag jobb! Allt flyter och jag trivs med det! Jag har en fin familj och underbara barn. Kevin som är så duktig i skolan och får beröm mest hela tiden. Jack som är vår lilla stjärna i familjen! Kan jag annat än att vara lycklig?

Ha en underbar helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar