fredag 14 oktober 2011

Vad vore man utan sin mamma?

Hello amigos!

Ledig i dagarna fyra och det känns jätte skönt. I dag har jag städat som en galning, överallt och allt på en gång. Än är allt inte riktig klart men jag har ju morgondagen på mig också. Tvätten har gått varm i dag, alla sängkläder är bytta så man nästan längtar tills man får krypa ner i sängen. Finns det nå bättre än renbäddat?

Är så nöjd med vårt hus, jag trivs verkligen här. Det här känns verkligen som hemma. Tro det eller ej men det är första gången jag riktigt känner så med ett hus, eller ett ställe som jag bott på. Det här är hemma. Nu ska vi bara slipa lite på små detaljer sen är det precis som vi vill ha det! Härligt!

I morgon åker barnen till huvudstan med mormor för att gå på teater, något de ser fram emot...Sen kommer de hem i morgon kväll och vi får även en mormor för övernattning vilket gillas mycket! Sen ska jag och mamma ha en mysig söndag tillsammans med shopping på erikslund. Jag behöver uppdatera min garderob en aning, både storleksmässigt och modemässigt... Beställde lite kläder från ellos i veckan som kom idag. Är faktiskt nöjd med alla plaggen vilket är bra eftersom det egentligen är ganska svårt att beställa på nätet. Både storleksmässigt och utseendemässigt...





 En snygg pappa har jag fått på köpet också:)

Tack underbara mamma för att du finns i mitt liv, för att du alltid stöttat och värnat över mitt bästa i livet. Du har format mig till den människa jag är i dag och jag är så glad och tacksam över allt du gör för dina älskade barnbarn. Du är min klippa i livet. Min stöttepelare. Min förebild. Jag är stolt att kalla mig din dotter. Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Livet ger vackra gåvor...barn och barnbarn...blir varm i mammahjärtat...<3

    SvaraRadera