onsdag 12 oktober 2011

Trött i knopp och kropp

Vilken dag. När jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Åt middag och gjorde läxan med Kevin sen var jag tvungen att gå och vila en stund. Vilade en timme och sen upp för att vara lite med familjen. Kollade lite på bolibompa med ungarna och sen så var det kvällstajm för dem.

Eftersom J åkte i väg en sväng hade jag kvalitetstid med mig själv. Surfade runt lite på datorn och pratade med en vän i telefonen. Kollade Grays och sen när J kom hem blev det ett avsnitt av The Sons...

Jag älskar serier. Kanske inte alla då, men jag älskar när man hittar en riktigt bra serie som man längtar hem till. När man bara vill se mer och mer...Dessutom är jag ju lite smyg kär i Jax. Något jag ärligt berättat för Jimmy som hotade med att sluta se serien om jag inte tog tillbaka det på stört:)

I morgon jobbar jag en kvällstur men sen är jag ledig några dagar vilket ska bli skönt. Jimmy är bara ledig veckan ut sen är det normala rutiner som gäller igen.

Nej nu ska jag dra täcket över huvudet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar