torsdag 27 oktober 2011

..................

Hade lite svårt att sova i går kväll men löste det med att läsa lite i en ny bok. I dag är det inge vidare väder ute heller, riktig höst!

Egentligen skulle jag jobbat en A tur i dag men fick byta till en C-tur så om ett par timmar ska jag iväg. Sen är jag ledig till på söndag då jag ska gå en enkel C-tur för att sedan vara ledig till lördag nästa helg. Anledningen är att barnen har skollov och jag tänkte attt de skulle få vara lediga och slippa dagis/fritids.

Funderar på att ta mig en tur till toys u rus innan jobbet. Ska göra en paketkalender till pojkarna i år så jag behöver inhandla lite små saker att slå in. Det blir ju 48 saker, phu...Mamma gjorde alltid sån åt mig när jag var liten och jag kommer i håg hur kul jag tyckte att det var. Så nå små grejer ska man väl kunna hitta på:)

Nej nu ska jag ta och göra mig lite i ordning.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar