lördag 29 oktober 2011

Efteratt ha pratat med min "far" i telefonen i dag och fått påtryck av att det var länge sedan jag skrev ett litet inlägg så skajag försöka plita ner några rader.

Veckan har mestadels bestätt av jobb. I går var jag ledig och då stod storhandling på schemat. På kvällen var vi bjudna på mat hos svärföräldrarna. Vi spelade tabu tillsammans och jag behöver väl inte tillägga att tjejerna vann? Vid 22 var vi hemma igen och stoppade killarna i säng. La oss i soffan och hyrde en film. Ingen av oss orkade se klart den.

I morse åkte Jimmy i väg till askersund, vilket betyder att jag och pojkarna är solo tills i morgon. Vi började dagen med en storstädning. Killarna städade sina rum och jag resten, lyckligt lottad:)

Om ett par timmar ska vi åka ner på stan och se på Tintin på bio i 3D. Hoppas den är bra för den var närmare två timmar lång.

I morgon ska jag jobba kväll och svärmor ställer upp för att passa barnen tills J kommer och hämtar dem! Sen väntas en långledighet måndag-fredag men lov i skolan. Mamma kommer hit och sover en natt och då ska vi hitta på lite höstmys med killarna. Blir nog en bra vecka!

Nya vinterjackan är invigd...Trivs så bra i den....



 Soffhäng med Nelson en höstkväll...

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Och du är sååå snygg i din nya jacka :) :)
    Ha en bra ledig vecka :)

    KRAM!

    SvaraRadera