torsdag 20 oktober 2011

Ett skepp kommer lastat....

Eftersom jag har vart dålig att skapa inlägg med bilder på senaste tiden så tänkte jag bjussa på några nu...

 Jack och jag spelar hockeyspel. Nostalgi på hög nivå...

 En vanlig kväll i soffan...Katterna myser...

 Jack på restaurang, provar att äta med pinnar...

 Kevin också,,,,


 Äntligen fått hem min one piece, underbart skön i höstmörkret...


Hemma lagade "morfars" bröd....mmm så goda!

I dag är jag ledig och det står inte så mycket på schemat. Skönt för jag känner mig tung i huvudet. Vi ska iaf göra en pumpa när Kevin kommer hem från skolan. Jack var med och handlade och fick välja ut en bra. Tycker det kan vara lite mysigt att ha den på trappan med tända ljus i .

I helgen jobbar jag. Fredag-söndag. På lördag kommer syster till Vässan och hälsar på, en sväng till Erikslund är inplanerad:) Hoppas jag hittar mer denna gången.

Nej nu ska jag slänga i en tvätt och göra något vettigare!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar