måndag 31 oktober 2011

Snart så

Ja då var snart måndagen över. I dag har vi gjort absolut ingenting. Har känt mig väldigt trött och seg. Barnen har lekt och vänt upp och ner på huset, men det får vi ta hand om i morgon. För nu ska jag bara fortsätta min slappdag. Kan vara riktigt skönt ibland det också.

När Kevin föddes för över 8 ! år sedan ville jag göra en tatuering. Jag ville tatuera in hans namn. Sen kom Jack och jag hade fortfarande inte tatuerat mig. Nu hade jag två namn jag ville ha på kroppen, men nu börjar det nog lida mot sitt slut. Nu är det snart dags att gadda sig! Jag har skissat på en tatuering som jag vill ha. Problemet är bara vart jag ska ha den och hur stor den ska vara.

Jag har alltid velat ha en tatuering på handleden, men nu när jag jobbar och alltid visar armarna så känns det inte lika självklart, för även om jag tycker att det är snyggt med tatueringar så vill man kunna dölja dem emellanåt. Ja lite funderingar återstår:)

Nu ska jag stoppa killarna i sängen!



Mamma jag lovar, det blir inte i ansiktet i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar