måndag 17 oktober 2011

Morfar bröd

Riktigt grå och tråkig höst dag. Jag och Jack har vart förbi dagis med nya schemat och sen åkte vi till maxi och handlade lite. När Kevin kommer hem ska vi baka bröd. När jag var mindre så bakade jag och mamma alltid bröd när vi skulle åka och hälsa på morfar. Han älskade det brödet så i dag heter det "morfar" bröd för mig. Just i dag ska vi baka "morfar" bröd.

Annars händer väl inte så mycket i dag. I morgon blir det jobb igen. Startar med en dagtur vilket inte är optimalt. Komma till jobbet och sätta sig in i nya patienter medan man ska hinna med alla mediciner, kontroller innan ronden. Men allt går. Hoppas det är nån vänlig själ som jobbar i kväll och skriver en bra rapport till mig:)

Nej om man skulle äta lite lunch och sen förbereda inför baket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar