måndag 24 oktober 2011

En grå måndag

Jobbat hela helgen och i går kväll var jag helt färdig. La mig i sängen för att läsa. vid ca 19.30. Efter en kvart somnade jag. Så himla trött. Vaknade fem i morse och låg vaken ett bra tag. Tankarna och funderingarna mal i huvudet på mig. Inget jag tänk diskutera här.

Somnade väl om iaf och vaknade vid 7.30. Skönt. Då var det dags att gå upp, göra frukost och åka till dagis. Jag är visserligen ledig i dag men Jack hade fotografering så vi åkte dit och var med på den. Kan ju vara roligt för honom.

Handlade lite smått och åkte hemåt igen. Så nu är frågan hur vi spenderar resten utav dagen. Vädret är ju inte det bästa så jag tror vi kommer vara inne och dona i dag. Känner inte för nå stora ovationer.

Usch vad jag hatar att inte bara veta klart. När man funderar och vrider fram och tillbaka påå saker utan att komma på ett svar eller en lösning.

1 kommentar: