söndag 9 oktober 2011

Skön dag

Söndag och ledig dag.

Har egentligen inte gjort så mycket alls i dag vilket har vart skönt. Hämtade Kevin i Sala vid 13 tiden och sen åkte vi för att storhandla. Sen har vi hela familjen kollat på Arthur 3 hemma i soffan. Så det har vart en minst sakt lugn och skön dag. Det gillas!

Jimmy går in på sin sista vecka som pappa ledig nästa vecka, tiden går så himla fort. Satt och gjorde nytt schema till dagis fritids nu på kvällningen och inser att det egentligen inte alls är så långt kvar till jul.

Får mig att påminnas att jag varje år vid den här tidpunkten lovar mig själv att börja med julklapparna tidigt i år. Tror ni jag klarar det i år eller blir det som alla övriga år tro?

Nu ska vi ta lite kväller här hemma. Kvällsfika och sen sängen för killarna, själv ska jag nog ta en lugn tv kväll och lite bokläsning.

Hoppas ni haft en skön helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar