fredag 22 juli 2011

Vad är en bal på slottet?

I dag är det fredag, dagen som de flesta pustar ut på, då en hel jobbvecka är avklarad. Då tacosen kommer fram på bordet och det blir fredagsmys. Men inte för Sara inte, hon börjar sin helg med jobb. C A C A....Men men får mysa med tjejerna/killarna och patienterna på jobbet i stället:)

Har fått dille på att kolla inredningsbutiker på nätet, finns ju hur mycket som helst att inhandla till nya huset ( hoppas Jimmy inte läser detta, eller va tusan han ska inte säga nått:)) Känns iof väldigt onödigt att shoppa loss nu och det ska jag inte heller men jag kollar, tänker, planerar och drömmer. När vi kommit på plats och alla rum är fördigtapetserade då ska jag minsann handla lite fina nya inredningsprylar.

Eftersom killarna inte har nå dagis/ fritids än så pusslar vi i hop dagarna med barnvakter när vi måste jobba. Denna vecka har farmor ställt upp och nästa vecka ställer mormor och morfar upp. Guld värt för oss och jätte kul för barnen! Tur att man är bortskämd med bra föräldrar, jag menar man fick ju inte direkt chansen att välja:) Tack för barnisen!

Nu ska jag göra mig i ordning och hänga en tvätt...Hoppas ni får en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar