tisdag 26 juli 2011

Förändringar

Åh vad jag är glad att.....

  • Jag satte mig ner en stund för lite lunch
  • Jag packar flitigt i dag
  • Att mina barn har en fantastisk vistelse hos M o M så de slipper detta kaos
  • Vi flyttar snart
Ja huset är i kaos, men jag har hållt på hela morgonen och förmiddagen och kan ibland skymta ett ljus mellan alla kartonger. Detta blir sista gången vi flyttar! Längtar så tills vi får nycklarna, tills huset är vårt, tills vi får flytta in och börja planera och inreda...Pirrar i magen när jag tänker på det...

Jag vet att det är ohyggligt mycket tjat om kartonger, rensning och flytt numer, men det är för tillfället mitt liv. Snart så kanske det blir lite roligare uppdateringar om inredning och förhoppningsvis lite smaskiga bilder:)

Nu ska jag ta mig an att hänga en tvätt och sen ska sovrummet få sig en rejäl omgång...Jag rensar nämligen allt just nu, varje skrymsle och pinal granskas för att se om det verkligen behöver följa med oss till vässan. Nu ska vi verkligen ta oss an ett nytt hus och göra det fint, då ska saker som är trsiga/som inte används/ som inte behövs inte flytta med...Ska bli så skönt med en nystart!

Nej nu var som sagt lunchrasten färdig...dags att jobba vidare!


  Vårt fina fina hus:)


 Examen i januari....( nu ser jag hur tjock jag verkligen var!)


Ni ser det tar sig, minus 22 kg och mer ska det bli!


Nöjd med tillvaron även om det är på gränsen till kaos:)

1 kommentar:

  1. Hur mycket har du satt upp som mål att gå ner? om du har något. / Lillasyster

    SvaraRadera