torsdag 21 juli 2011

Rubriklöst

Ledig en dag, en dag för lite. Man hinner ingenting på en dag! Iallafall inte om man bor i lådor och ska flytta om en vecka. Usch va jag klagar, men jag börjar bli less på detta nu, jag vill flytta, jag vill bara ha ett hus att tänka på, jag vill att alla papper hit och dit ska vara klara! Då kan jag slappna av. Det kan jag inte nu. Min lediga dag går åt till att fortsätta stöket här hemma.

Men det drar i hop sig som sagt, snart bara en vecka kvar tills vi bor i vässan. Skönt.

Tänkte inte skriva mer än så utan slänger in ett par bilder i stället!

  Sötnosen

 Mamma och son i cyperns pool


 Njutit av några fina dagar som nu verkar vara som bortblåsta:(


 Gått ner 22kg i vikt, det tar sig...


 Nelson leker med vatten, inser inte att han är katt och inte ska tycka om vatten:)


Killen som softar mest i denna familj:)

1 kommentar:

  1. Tack fina Sara! Gud vad du är gullig!! =) Tack tack för lyckönskningarna!

    Läste i din blogg att ni snart flyttar! Tänk så skönt när ni kommit iordning.. Även om det verkligen tär på krafterna att bo i flyttkartonger.. Men snart så! =) Det leder till något gott!

    Ha en fin fortsatt vecka vännen!
    Stor kram!!!

    SvaraRadera