fredag 15 juli 2011

Lördagsplaner

Fredagkväll och jag ligger i sängen. Ska strax sova, behöver sömn inför morgondagens bravader. En hel del står som sagt på schemat. Först ska jag åka och hämta Kevin, har längtat tokmycket efter honom. Sen åker vi ner till farmors lägenhet, alla barn och barnbarn ska få gå igenom hennes lägenhet och ta det vi vill ha. Jag har inget bestämt utan tar det jag hittar och känner för i morgon. Men jag vill gärna ha något som farmor själv gjort. Hon var nämligen väldigt duktig på att måla på porslin och det känns som att det skulle kännas som ett bra minne utav henne.

Sen blir det kalas för Lisa som fyller 20 år, tänk va tiden går fort, jag kommer i håg dagen då hon föddes, jag var hemma och lekte med Mikaela då pappa och Ulla kommer och hämtar mig och säger att jag ska få åka och hälsa på min lillasyster:) Jag visste redan när Lisa låg i magen att det skulle bli just en Lisa. Vi hade en gungställning hemma på gården och även om Lisa då låg i magen så skrev jag mitt namn på den ena och Lisa under den andra:)

Senare på eftermiddagen bär det av hem till Malin och Pontus, där ska vi festa och fira att han har blivit hela 30 år! Maskerad står på temat och jag kommer att komma dit som Trinity i Matrix, Jimmy ska vara ( hör och häpna) Pamela Anderson:) Kommer bli kanon kul!

Så lite sömn innan denna fullspäckade dag sitter nog inte helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar