lördag 2 juli 2011

Lördag och jobb

Ser ut som att regnet kan falla vilken sekund som helst, jag vill ju inte vara den som klagar men det vore faktiskt skönt med lite regn efter denna värme. Rensa upp luften lite, solen har jag absolut inget emot men den kvava luften är inte att leka med, helst inte då man ska sova.

I dag ska några från jobbet gå ut och ha lite trevligt eftersom det är cityfestivalen i Västerås, men Sara hon ska jobba hon. Trist men hoppas det blir fler gånger. Nu jobbar jag kväll i dag och i morgon går jag en dagtur, sen är jag ledig tills nästa lördag, det är lyx!

Barnen är just nu i luven på varandra, tänk att de kan bråka om så små skitsaker hela tiden, man blir så matt. Men lika snabbt som de blir bråk blir de sams igen, antar att det är så syskon fungerar. Men att vara "mamma" i det hela är ibland ganska jobbigt.

Nåväl nu ska jag och barnen snart äta en tidig lunch sedan ska de åka till farmor en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar