torsdag 28 juli 2011

Älskade gryn

Nyss hemkommen från jobbet, har vart en ovanligt lugn kväll. Skönt ibland det också. I dag när jag åkte hem så var det absolut sista gången jag pendlade hem från jobbet. Nästa gång jag jobbar kommer vi bo i Västerås!

I morgon kl 10 skriver vi det sista och får nycklarna till vårt nya slott:) som jag längtar!

Efter det ska vi ner till avesta på begravning, kommer bli jobbigt men det är farmor sista farväl...och vårt till henne, sen kan hon fortsätta sin resa...

När jag kom hem nu så det första jag gjorde var att smyga upp för trappan och gå in till mina underbara små killar som bara är hemma över natten för att i morgon åka till farmor och sen med mormor och farmor till Orsa. Allt för att vi ska få flytta i lugn och ro. Men som jag har saknat dem! När de är hemma kan de ibland ge mig gråa hår, men man inser när de är borta hur oändligt tyst och tråkigt det blir. Jag älskar er så mina fina små hjärtan. Nästa gång ni sover hemma, så kommer det inte bli hemma här, utan hemma i Västerås!

Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar