söndag 10 juli 2011

inte bra....

En jobbig vecka går äntligen mot sitt slut. Den har vart jobbig på många sätt och vis. Många tårar har fallit och tomheten trycker på. Min farmor gick vidare på sin resa i Tisdags, men jag var med hela tiden och det känns otroligt bra.

Mycket tankar och funderingar har det blivit. Fått samtal som fått mig att tvivla på de mest självklara. Det gör mig både fruktansvärt ledsen, arg och otroligt besviken!!

Sen känner jag en stor stress inför flytten. Vi har massor som måste göras och det känns som vi inte kommer någonvart. Jobbigt. Dagarna drar i hop sig och snart är vi där.

Nej usch ingen bra vecka för mig inte. Hoppas nästa vecka ser ljusare ut.

2 kommentarer:

  1. Usch gumman, hoppas att denna vecka blir bättre. Tänker på dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Kram på dig! Ses på lördag! / Lisa

    SvaraRadera