lördag 13 oktober 2012

orka.se

Om exakt två veckor kommer jag att gå och lägga mig med ett litet pirr i magen. Om exakt två veckor är det sista kvällen/natten i Sverige. Sen bär det av till landet "over there". Sjukt va fort tiden går.

Visst kommer jag sakna pojkarna här hemma massor, men dagarna kommer att gå fort och jag ska tanka in massa ny energi. Shoppa, dricka chailatte i Centeral Park, umgås, se massor....

Den sista veckan har verkligen tagit kål på mig, känner inte igen mig själv. Trött som aldrig förr, tröttheten bidrar till att tålamodet inte är på topp, det i sin tur bidrar till ångest.

För att späda på detta lite ytterligare kör jag ett dubbelpass i morgon. 7-22

Men sen är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. Och då SKA jag vara ledig. Jag tänker inte ta något extrapass, jag tänker inte byta nån tur, jag SKA vara ledig. Vara mamma. Vara hemma. Vara helt ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar