torsdag 11 oktober 2012

Livet rullar...

Ligger fortfarande i sängen. Är så trött, höstförkylning på G kanske? Måste snart hoppa upp och slänga in mig själv i en dusch. Två timmar kvar till jobb. Sjukt omotiverad. Hade behövt mer än en dags ledighet.

Jobbar i morgon också sen är jag ledig på Lördag. Då är det operation rensing inför hösten/vintern dag här hemma. Chevan ska lånas, garaget ska städas, saker ska plockas in från gården. Skönt att få det undanstökat.

Söndagen jobbar jag en dubbeltur, 7-22. Tyck inte synd om mig för det, de är självförvållat. JAg får nämligen genom att göra så vara ledig hela nästa helg! Eller iaf lördagen och söndagen. Då vankas det fest. Andres på jobbet ska ha bjudning hemma. Alltid trevligt!

Nej en dusch var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar