fredag 15 juni 2012

Sommarlov...light....

Stora killen har slutat tvåan. Han har gjort det med bravur! Så stolt över min kille som är så otroligt duktig!


Efter avslutningen följde Loke med oss hem. Det blev Mc dounalds och massa lek. Ända fram till kl 19.


Många av lekarna innehöll vatten, och det gillades kan jag säga, som mest 6 kompisar på gården. Men det räcker till vill jag lova:)


 

Jack tog det soft på avslutningen och la sig och vila i gräset.

Har vart en skön dag i dag. Pojkarna har lekt och jag har äntligen rensat klart min rabatt. Sen kom Sandra förbi på en kaffe och lite tjejsnack!


Min fin avän <3

Nu ligger barnen i sängen. Gubben i huset är på stan för att kolla på fotbollen. Själv njuter jag av lugnet. Blir en tidig kväll i dag känner jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar