torsdag 28 juni 2012

Finally

Jag har längtat efter dig, länge. Jag har verkligen känt att jag behöver dig. Nu är du äntligen här.
Semester.

Jag gick med ett leende på läpparna efter en tung dag på jobbet. Nu vankas det ledighet. Om bara ett par dagar sitter vi på planet mot varmare breddgrader.

Har halkat efter i tvättningen den senaste tiden, vilket är drygt, men i dag har jag betat av 4 maskiner så nu börjar det bli ordning på torpet igen. Vardagsstädning är nog bland det värsta jag vet.

I morgon blir det Cityfestivalen med älsklings Sandra och hennes nya kille, blir middag och vin för hela slanten. Ska bli mycket trevligt.

Lördagen kommer bestå av packning inför resan. Är ju en del som ska med när man har två kottar som är duktiga på att skita ner sig. Men samtidigt så kommer vi nog gå i badkläder mest hela dagen. Åh vad jag längtar!

Nu ska jag krypa ner. Läsa min bok. Sova. I morgon är det ingen klocka som ringer.

Nu har jag semester och fy satan vad jag är värd den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar