söndag 10 juni 2012

Delade läger

Fotbolls EM är i full gång, hemma hos oss betyder det skilda läger. Jag kan tänkas titta då Sverige spelar, och då tillochmed finna det roligt. Men min sambo prioriterar att se typ alla matcher vilket jag inte gör.

Men inte surar jag för det, han ju massa annat jag kan pyssla med under tiden.

I dag har vi mest vart hemma. Håller på att riva upp ett land som jag nyss gjort iordning. Anledningen till det är för att lägga en täckduk under gruset då detta land tydligen kryllar av ogräs:) Ett tråkigt göra som är både slitigt och tar mycket onödig tid. Tänk om jag kunnat gjorde det från början?

Men man lär sig med tiden..

I morgon ska jag åka till avesta. Kaluffsen ska få sig en omgång vilket är på tiden. Ska även möta upp Lisa för en tur på stan och inviga nya sushiresturangen i stan. Kan den slå Vässans tro?

Nej jag ska krypa ner med min bok nu och sen sova. Sov så halvtaskigt natten som var så jag hoppas på en bättre natt i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar