lördag 30 juni 2012

En riktigt mysig kväll hade vi i går tillsammans med Sandra och Robban. Åt middag på en tapasrestaurang och drack två kannor sangria! Herre min gud så gott det var! Men jag kan även så här i efterhand säga att det ger en fruktansvärd huvudvärk dagen efter.

Jimmy väckte mig strax före tolv! och då dunkade huvudet så fort jag lyfte på det. Inte ens en ipren och två alvedon kunde stoppa det. Så det blev till att försöka vila bort smärtan.

Sen kom barnen hem och då hade jag inget val. Bara att masa sig upp. Jag och Jack åkte till Erikslund och köpte sandaler, badshorts och flipflopp. Sen handlade vi på citygross innan avfärd hemmåt.

Gjorde kycklingwok med nudlar och sen har jag och dammsugaren vart ihop. Känns som att man vill röja av innan vi åker så håller jag tummen för att det underhålls under veckan.

Nu ska jag krypa ner och sova.

I morgon får vi främmande av pappa, sen lär jag packa klart våra väskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar