onsdag 13 juni 2012

Håller en tumme!

Inväntar dagens arbetspass. Men jag ska inte klaga då jag endast jobbar två pass denna vecka. Kväll i dag och en dagtur i morgon, sen är det ledigt tills på tisdag 21.15. Lyxigt va?

I går var jag och Kevin till Erikslund, hittade examenskläder åt honom och även kläder till mig och festen på lördag. Temat är vitt för killar och rosa för tjejer. Men man får ju givetvis ha så mycket elelr så lite rosa man vill. Jag kommer endast vara rosa upptill och sen ha lite rosa acessoarer till det.

Jag har beställt en present till Malin och jag hoppas verkligen att den hinner komma! tre dagar på sig nu så jag håller tummen! Vore lite trist att komma tomhänt, men det är beställt från USA så allt kan ju faktiskt hända. Men som sagt jag hoppas verkligen!


Underbara människa!


Väntar med spänning på alla mina vänner som snart ska ha bebisar också. Carin har endast några dagar kvar nu, lika så Annika och Martin. Sen kommer Mia och Henke. Spännande att se vad det blir för småkottar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar