tisdag 26 juni 2012

Regn regn och åter regn...

Om mindre än en vecka bär det av mot varmare breddgrader och det tackar vi för. Sen när jag kommer hem igen så hoppas jag att sommaren kommer på riktigt.

HAr som ni vet jobbat hela midsommarhelgen, en lugn och skön helg på huset. I går var jag ledig och då lektes det på Lek och Bus med Sandra och Alvin.

Efter det besöktes FML för provtagning på Kevin. ska kolla om han har någon allergi, eftersom han återkommande får prickar/utslag som kliar. Få se vad testerna visar.

Nu inväntar jag ett kvällspass, 1/3 sen är det semester! Ska bli så himla skönt. Vi har lite planer för mina tre veckors ledighet. Bland annat en vecka i Spanien, fixa och renovera lite hemma. Stockholm men pojkarna mm

Lite bilder.......


Nyaste inköpet...


En dag på golfbanan...


Sleeping beuty...




Best friends...



Lek och buslandet var hur kul som helst!

Ha en fin vecka trots regn och rusk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar