söndag 18 december 2011

ett kvällsinlägg innan John Blund kommer

Ligger i sängen. Ska försöka sova men det kan bli svårt med tanke på min lilla powernap efter jobbet. Men den var välbehövlig då.

I morgon går vi in i julveckan också. Julen i år blir lite som den alltid är, enda skillnaden är att vi är hemma hos osss en utav dagarna, det ska bli skönt. Det trista är att Kevin är hos sin pappa i år. Det ultimata är ju att han är med mig varje jul, varje år, varje dag och varje timme. Men nu är situattionen som den är och då får man göra det bästa av det.

Jag tror iaf han kommer bli överlycklig för sin julklapp. Jag vet att han verkigen har önskat sig det han kommer att få. Skrutt...

Vi har redan avklarat en julafton tillsammans med Jimmys päron och hans syster med familj. Trevligt med hod mat och fina klappar. Vi är lika bortslämda som barnen.

Folk har börjat fråga vad jag önskar mig då jag fyller. Det är så svårt tycker jag, men jag har önskat mig bidrag till en ny bättre kamera, en bra stekpanna, handdukar b¨de badhanddukar och till händerna i nå snygga färger, en dörrmatta, presentkort på kläder, och...ja jag vet nog inget mer...

Usch snart 30...det gillas inte.

Nu sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar