lördag 3 december 2011

Har vart dålig att blogga med bilder senaste tiden. dels för att jag inte tagit några nya. Tycker personligen att det är roligare att läsa bloggar som innehåller bilder än bara en massa text. Lovar att skärpa mig på den fronten.

Dagen har bestått av att vi lämnade Jack på kalas hos sin kompis Melwin från dagis. Ett fem timmar långt kalas, kan bara tänka mig hur mamman kände då dessa timmar hade gått. Ett gäng 5-6 åriga killar som röjt tillsammans:) Men lillgrabben min var så nöjd!

Under tiden åkte jag och Jimmy ut till Erikslund. Tanken var att vi skulle kolla de sista klapparna och handla lite nya kläder till Jimmy. Jag handlade en tröja, en bh, träningsbyxor och en sportbh. Jimmy handlade en datakabel. Varken julklappar eller kläder.

Vi mötte up pappa och Ulla och käkade en lunch tillsammans, innan de drog vidare på klappjakt. En sak som jag lyckades med i dag är att få Jimmy att klippa sig. Han har sparat ut sitt hår länge nu och ( förlåt) men det har inte vart vackert. Så nu fick han lov att klippa sig. Hårt att leva med mig:)



En video på en dansande Jack. Han fick beröm av sin fröken på dagis i veckan över att han var så duktig att sjunga. Hade takt och tonkänsla! Jag kan bara hålla med....Han kan bli nått stort den där lilla killen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar