fredag 30 december 2011

Min dag

Precis hemkommen från Avesta. Precis lagt mig i sängen.

Dagen började med en tripp ner till hometown...Lämnade av barnen hos mamma och gick en repa på stan med Emma. Handlade en tröja på rean och ett par byxor åt Jack, dock var dessa inte på rean överhuvudtaget. Vad är det som hänger i affärerna egentligen? Känns som att de har hittat nå gamla plagg sen 30 år tillbaka i tiden och hänger ut dem i hopp om att ngn ska köpa dem. Nej usch vilken dålig rea det har vart i år.

Sen träffade jag morfar och Ulla. Trevligt återseende. Eftermiddagen spenderades hos mamma med mat och sällskap, samt massa gos med Dennis och Maxon.

Var tiden led kände jag mig tröttare o tröttare, vaknade nämligen upp i morse av huvudvärk, halsont och täppt näsa. Just nu känns det som om jag kommer att få feber. Det gör ont i ögonen och jag känner mig inte alls 100% kry...

Hoppas det släpper på lite sömn, för i morgon ska jag jobba...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar