måndag 26 september 2011

Unna sig själv...

Nästa tisdag har jag bokat massagetid. Den behövs och jag hade hoppats på en tid tidigare, men nu i veckan hade de bara tider då jag inte kunde, så vad gör man. Hoppas det är ett bra ställe, har nämligen tänkt att jag ska börja ge mig själv en prestent varje månad genom att gå och få massage. Det är avkopplande, skönt och bra för min rygg. 490kr för 45 minuter. 490kr som man annars kan kasta på skit, så nu tänker jag som sagt börja unna mig en massage i månaden!

Har jobbat kväll  i dag. Så nu har jag nyss krypit ner i sängen och ska lägga mig och läsa nån sida innan jag slocknar. Det är så skönt att läsa på kvällarna. Sedan Januari då skolan slutade har jag läst varje dag i princip. Så fort en bok är slut börjar jag på en ny. Framförallt kriminalare, min favorit. Just nu håller jag på med Leif GW´s bok " Den som dödar draken".

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar