måndag 19 september 2011

Är jag bitter??:)

Nån mer än jag som slötittar på hollywood fruar? tycker det är lite roligt att se fruarna i sina "bubblor"! men och det mina vänner är ett stort MEN...Vad gör Gunilla Persson med i programmet? Jag blir helt förvånad när jag ser denna människa! Nu vet jag egentligen ingenting om hennes liv, ekonomi och tillhörigheter, så detta är enbart mina egna spekulationer..

Men huset hon bor i verkar inte vara speciellt flott...Inte för att man måste bo flott, men hon vill gärna framstå som om hon gör det. Hon drillar hennes stackars unge till att göra massa showbiz, för att hon själv vill synas i rampljuset...ungen ser ju inte direkt glad ut? Har jag fel?Låter stort när de ska till Vegas och bo i ett delux rum, vilket såg ut som mitt och Jimmys hotellrum då vi bodde ute på baksidan av The strip...Nej det känns som att den människan vill vara något mycket mer än vad hon egentligen är...men jag önskar henne all lycka med att få Julia Roberts som huvudrollsinnehavare i hennes film!:)

Maria, Anna-nicole och den där andra frun verkar ju åtminstone leva lyxliv och jag kan förstå om de beter sig som de gör...men Gunilla är ett frågetecken för mig. Vilken människa, tycker nästan synd om henne.

Men det är väl antagligen mig som de tjänar pengar på...jag som måste titta varje vecka, för att fortsätta vara bitter på människor jag inte känner överhuvudtaget...:)

Nåväl...I morgon ska jag till tandläkaren med båda barnen, på onsdag är det jobb som gäller, även torsdagen. På eftermiddagen efter jobbet har jag styrt upp en dejt med Ida. Nyöppning på Erikslund. Säkert blir det huur mycket folk som helst men kan vara kul att titta ändå...

Nu ska jag läsa lite sen i väg till drömmarnas land....

wopa wopa...

1 kommentar:

  1. Hon hyr bara det där huset också. Är inte ens hennes. Är väldigt synd om hennes dotter. Hon blir ju alltid "sjuk" när de ska iväg på något. Kanske ett tecken på att hon inte vill?

    SvaraRadera