fredag 23 september 2011

Fredag@myskväll.nu

Åh underbara fredag, det är nå speciellt med fredagar även om man ska jobba dagen efter det. I dag har vi smaskat i oss en grymt god tacopaj. Efter det har vi haft mys i soffan med godis och barntv. Sen kom syrran med två kompisar hit.

De ska på Ladies night och kommer hit och sover efter det och i natt kommer de hit och sover. Mysigt. Jack och jag ligger i min säng efter som  tjejerna ska sova på hans rum, han är dock som en hel propeller i sängen:) Men en natt går an...

Har nyss lagt en beställning på nätet också. Jag och Sandra ( Spo) har beställt one pieces. De är grymt snygga så jag hoppas de kommer snart! Vi valde likadana så det måste ju betyda att de är väldigt snygga!

Måste bara berätta en väldigt rolig sak. I går när jag köpte min vinterjacka så tog jag av vana en stor storlek. Men fick lov att prova mindre efter som de var för stora. Så nu har jag en jacka i storlek 38! Vet ni vilken känsla det var! Dessutom får jag plats med en tjock tröja, ja jag vet kanske inte den mest intressanta informationen men jag är jätte glad!

Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova!

1 kommentar:

  1. Tack så mcyket för i natt sis!
    Det syns att du har gått ner mycket i vikt, du är skitsnygg! Fast det har du alltid varit :)

    SvaraRadera