torsdag 15 september 2011

Skoköp

Har sovit urusel ett par nätter, känns som att jag ändå sovit hårt men har drömt en massa konstiga saker. Nåja, kanske inte det mest intressanta att läsa om? Jag och Jack har iaf vart och handlat vinterskor i dag. Ett par till honom och ett par åt storebror. Kalaset gick på 1600 spänn, men de är bra skor och nu kommer de inte att frysa om fossingarna i vinter!

Jag är av den karaktären att kläder behöver inte kosta så mycket och det spelar ingen roll vad det är för märke, men skor ska vara ordentliga, hålla värmen, ha bra form och tyngd och vara vattentäta. Har kört på Eccos vinterskor till barnen några år nu och de skorna är värda sitt pris.

Tanken var att vi skulle tvätta bilen i dag också så jag och Jack åkte för att handla svampar och bilschampo, men vädret ser inte så lovande ut så det får nog bli tvätt en annan dag!

Jag och finaste Ida på skivan i helgen! Du är underbar min vän!

2 kommentarer:

  1. Jag har också sovit dåligt hela veckan :(

    SvaraRadera
  2. DU är underbar!! :)

    Och du resonerar helt rätt med skorna, det finns så många barn som har fel skor.. det kan resultera i fel på fötterna.. har jag berättat om ettåringen som gått i UGGs.. som gick helt inåt med fötterna!! :( fy farao!! Så det är bra med BRA skor!

    kram!

    SvaraRadera