tisdag 20 september 2011

En vanlig tisdag

Är fortfarande på jakt efter en jacka, men trots att man numer bor i västerås verkar det vara lönlöst. Hittar ingen somjag vill ha. Känns som att det är kappor som är inne i höst/vinter och det är inte min stil. Nu håller jag tummen för att nya Erikslund ska ha min jacka hängandes och vänta på mig.

Däremot fick ett par nya skor följa med hem. Ett par svarta nike snikers. Kevin fick ett par pumaskor och timberlandkängor och Jacken ett par puma. Så nu är det iaf fullt på skofronten.

Tandläkaren stod också på schemat i dag. Kevin och Jack hade tiderna efter varandra och det gick jätte bra! Skönt.

Efter det var vi upp på mitt jobb på ett möte. Killarna fick vara med och jag tyckte de skötte sig överförväntan bra. Lilla Amanda var också med och lyste upp rummet, så sockersöt som hon är!

I morgon blir det jobb för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar