tisdag 6 september 2011

Black or white

Ja ibland funderar jag på om jag har borderline eller något, här är det svart/vitt och skiftar inte i den minsta färg...Nej skämt å sido, men i dag när jag kom hem och öppnade posten blev jag så sur/irriterad. Den svenska j--la byråkratin med alla dess papper hit och dit!

Har fått brev från Västerås stad att de saknar ansökan om fritisplats för Kevin. Som jag har hållt på och skickat papper fram och tillbaka till dessa människor och Kevin har gått på fritids i över en månad! Hur står det till? Jag har pratat i telefon med handläggare, de har skickat kompeterande papper till mig för att DE har missat att skicka med vissa papper. Sen helt plötsligt så finns det inga papper alls! Suck....Det värsta är att när man ska ringa upp dessa människor så har de telefontider så de går absolut inte att nå dessa människor utan för dessa tider. Nå väl...har nu setat och letat igenom min mail och tagit fram antagningsbeskedet som jag fått från Västerås kommun i juni månad, där det står att Kevin får börja på fritids den 1 /8 vilket han också gjort! I morgon ska en lätt uppretad Sara ringa västeråsstad och fråga vad som pågår! Mycket dravvel men å va drygt det är!

För övrigt är allt bra. Jimmy drog in en stor vinst på pokern i går och olika forum skriver om "svensken" som gick så långt:) Grattis! Annars är det jobb som står på agendan denna vecka, eller iaf två pass kvar...

Nej det blev ett långt tråkigt inlägg från en lätt uppretad Sara...sorry för det!

I morgon är en annan dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar