söndag 18 september 2011

Thats what friends are for...

Så har jobbhelgen gått mot sitt slut. Det har vart en väldigt lugn helg vilket har vart jätteskönt. har även fått teamat i hop med Ida i två pass, vilket vi väntat på att få göra sedan i Januari:) Det var som ni kanske förstår mycket trevligt!!

Jag kan inte säga det för många gånger...Jag har de bästa kollegerna ever!!

Efter att ha slutat åkte jag hem och hämtade killarna sen åkte vi ner på stan och kollade på Smurfarna i 3d...Killarna tyckte den var riktigt bra och även om jag tyckte att det var häftigt att se en film i 3D så måste jag erkänna att jag saknade de gamla hederliga smurfarna som gick när en annan var liten, då Skurt höll i tv programmen på morgonen:) Ålderstecken?

Efter jobbhelgen blir man trött så jag har redan nu kurat ner mig i min sköna säng och ska läsa några sidor i min bok som jag fick av mamma. Tror det förhoppningsvis blir en väldigt tidig kväll för min del...


Ni vet att det finns en app till iphone som man kan göra om sig till en nörd??? Den appen behöver inte vi! Vi är så sööta ändå...( jag bjuder på den, även om jag inte har fått G från Ida...:))

Tack Ida för att du håller min hand i alla väder! Du är en fantastisk vän, har alltid nära till skratt ( asgarv) med dig!

1 kommentar:

  1. Hahaha nepp ingen nördapp is needed!! :) hahaha jag bjuder på den! :)

    Detsamma vännen!! Du är grym och så otroligt duktig :) Ditt stora hjärta och omtanke för andra människor är unikt!

    KRAM!

    SvaraRadera