fredag 30 september 2011

all in....

En jobbvecka är över och nu väntar två lediga dagar. I dag när jag åkte hem var huset tomt. Kevin är i avesta och Jack är hos farmor. Så jag gick och vilade en timme vilket var mer än välbehövligt. Sen åkte jag och Jimmy och spelade poker. Vet inte hur länge sedan det var jag spelade live. Länge sedan iaf.

Kom till finalbordet iaf men där åkte jag ut............mot Jimmy....Så nu ligger jag hemma i sängen, Jimmy är fortfarande kvar eftersom han hade ganska mycket marker så antar jag att han blir kvar nån timme till. Själv ska jag läsa några sidor och sen sova. en välbehövlig sovmorgon väntar i morgon innan jag ska hämta hem Jack.

På söndag ska vi hem till mikaela och träffa Elton. Ska bli så kul att se honom!!

Hörs en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar