fredag 1 februari 2013

Fredag. Ingen bra dag i dag.

1. Glad över att ha kommit underfull med att det finns 30-dagarslinser, stack jag i väg till optikern för ett syntest. Slippa glasögonen. Slippa kladd med linsvätskor. Ett par linser som man har i 30 dagar, skönt!

Syntestet visade att jag har 3 ggr sämre syn än styrka på mina nuvarande glasögon. Suck. Att kunna ha 30 dagarslinser trodde optikern var helt uteslutet för mig då jag tydligen har för torra ögon. Så, nu har jag fått hem en uppsjö av bågar som jag ska prova ut till mina nya glas. Fastnade för ett par Gucci. 2700kr för bara bågen. Får testa de andra igen, så många gånger att jag tillslut kan släppa Guccibrillorna. Det är inte värt det!

2. Jobbat kväll. Haft ganska mycket pyssel. Men i övrigt helt ok.

3. Min mobil tvärdog. Platt fall, och nu får jag inte i gång den. Skit. Så nu har jag fått laddat upp Jacks mobil så jag har en väckarklocka till i morgon bitti. Måtte den ringa!! FAN.

Blir till att lämna in/ byta mobil också.

Jag som sparar pengar för andra investeringar. Inte kul. Nu går de till brillor/ linser och en ny mobil!

Nej dagen blev inte som jag tänkt mig då jag vaknade i morse. Hoppas morgondagen blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar