torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag.

Ja egentligen är jag ganska trött på alla komersiella dagar, för det är ju precis just vad det är. Man förväntas handla presenter och blommor till folk man tycker om. Egentligen är det ju roligare att få en blomma en helt annan dag än just den dagen då man förväntar sig att man ska få det.

Men, jag är inte bättre själv, i går inhandlade jag två paket till älsklingskillarna i mitt liv, mannen i huset är ju bort rest till på söndag så han får vänta tills nästa år:)

Men i af, i morse vid frukosten fick de sina paket. Jack fick en skylandersgubbe, vilken han blev överförtjust i. Kevin fick en hund med solbrillor i lite rockig stil som är en spargris. Även han blev glad!

Nu är de i skolan och jag ska ta mig an tvätthögen. Det är en sak att tvätta, men sen att vika in all tvätt är så tråkigt. Men det lär väl göras det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar