fredag 15 februari 2013

Fredag och en kommande helg...

Nedkrupen i sängen. Jack sover sedan ett par timmar. Kevin är i Avesta.

Jag och Jack åkte ut till erikslund i dag efter skolan, inhandlade ett par allvädersstövlar till honom eftersom detta väder gör honom mer än blöt. Sen handlade vi en present och lite mys till kvällen.

När vi kom hem kom Ken hit och gjorde " the final toutch" på köket. Nu sitter handtagen på plats. Så skönt att köket nu är komplett. tack för det!

Sen blev det en kväll framför tv:n, wild kids och gladiatorerna stod på schemat. Jack älskar gladiatorerna och varje paus tränar han inför sitt mission, att bli nästa gladiator:) Han sa till mig att jag kunde ju också vara med, jag kunde vara en sån som stod runtomkring arenan och höll i kuddar så att ingen skulle slå sig...jo man tackar!

Efter all saft och popcornätande hoppade en trött unge i säng och jag med, men ska väl läsa ett par sidor i min bok innan jag ger mig in i drömmarnas land.

I morgon väntar skridskokalas och sen åker vi till mormor och morfar för en myskväll och övernattning! Mysfaktor!

På söndag kommer även mannen i huset hem. Han har åkt ur den stora turneringen nu men kommer iaf hem med lite slantar. Grymt jobbat!




                                                             * KÄRLEK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar