måndag 11 februari 2013

Måndag hela veckan...

Måndag i dag. Jag är ledig, eller semester rättare sagt. Hela veckan lång. Ska bli grymt skönt att bara vara hemma och ta det lite lugnt.

Jimmy åker till Österrike i natt för att spela poker. Därav har jag tagit semester. tycker det är svårt att jobba när man är själv med barnen, det blir så stressigt på morgonen och jag kan inte jobba kvällsturer vilket gör att barnen får sitta hela dagarna i skolan och fritids.

Nu är jag ledig och kan hämta dem direkt då de slutar. Lyx.

I morgon har de studiedag så då är de lediga hela dagen. Få se vad vi hittar på.

I går åkte vi till Örebro och badade på gustavsvik. Helt ok ställe, dock tyckte jag att det varganska kallt i vattnet. Så jag frös större delen av tiden, kanske det som kallas badkruka?

Känner mig mörbultad i dag, de hade nämligen en "fors" som man åkte i, med typ stenväggar och man slog i dessa väggar flertalet gånger så det känns som mina ben och höfter är ett enda stort blåmärke:)

På eftermiddagen ska jag åka till jobbet, eller ja till gymmet på jobbet. Jag och Sandra ska bränna av ett pass där. Känner mig fortfarande lite tung i huvudet och snoken så det får bli ett lättare pass för mig i dag, kanske inte så mycket kondition även om det är de jag vill träna upp. Men bättre att ta det lugnt när man inte känner sig helt ok, jag har mött allt för många perimyokarditer för att förstå bättre!

Hoppas ni alla får en fin vecka, det ska vi ha!

1 kommentar:

  1. Kram på Alla <3 dag. Önskar er en fin dag,krama prinsarna. Vi ses på lördag. Älskar er.mamma

    SvaraRadera