söndag 3 februari 2013

Telefonen fungear igen efter att ha åkt med den till butiken och han tryckte på knapparna. Jag hade gjort det själv också men tydligen inte så länge som man skulle, pinsamt. Men skönt för nu slipper jag ny mobil:)

Nu är jag ledig i två dagar, på tisdag är även barnen lediga då det är studiedag. Få se vad vi hittar på då. Det är väl inte så många andra som är lediga kan jag tro.

Har hyrt film till kvällen, hypnotisören. HAr läst den boken och kommer i håg att jag tyckte att den var bra. Få se vad man tycker om filmen.

Sen är det ju En pilgrims död, sista delen. Sen blir det väl hopp i lopplådan efter det.

Sitter och väntar på att Kevin ska komma hem från avesta. Hoppas han kommer snart. Saknar honom när han är borta. Känns tomt i huset.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar